bum bum

tjeenis! ligger här i sängen och sjunger, haha! men dagen har bestått av en lektion, social kompetens, sen tåget hem vid 12.22, och det va ett nytt tåg för  er som ville veta .bättre än dom gamla (a) aja. pappa hämtade mig på stationen, sen drog vi nästan direkt till ica för jag skulle köpa mat och så till imorn, eftersom vi sk på läger med klassen till hästveda.WOHOO! ahaha.. lawl. aja, jessica ör suuk den saken så hon skai nte följa. så det blir jag å ust-gänget sen resten av klassen. kommer bilder efter!
och på torsdag, blir det att spela korpen. direkt efter träing, så kommer säkert h lite ont dagen eter men det får jag ta ;)
men nu har jag inte så mkt mer att skriva, hörs på onsdag iguess. PUSS!
sen slänger jag nog in en låt senare efter att jg vaknat (a)

Din kommentar
Postat av: johannA

ahhaaaaaaaa nytt pågatåg? :O fan va fett isf :D

du är en av oustarna louisen :D

2010-09-06 @ 18:38:18
URL: http://johannahanninen.blogg.se/
Postat av: maria - foto fööfään !

fin blogg!

2010-09-07 @ 13:12:58
URL: http://sloarez.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0