gogo ;D

tjääääna!! ;D
hahahaha . jaaa, jag tänkte berätta lite om natten. men tror jag ångrar mig, hahha. om man vill veta får man fråga helt enkelt, för man kan ju inte alltid va smartast i världen och hänga med. men helst vill jag att man hller tyst om det (a) aja :D
dagen har bestått av en lektion, eller ska jag ens kalla det lektion? va inte med på den, vilket betyder att det är gympa. dom hade badminton men satt bara & glodde. drog därifrån vid tio i elva, för att hinna med tåget 11.22, sen gå hem. pratade med alex sötnos ett tag. sen vid två däckade jag, men det kan man förstå ;)
och snart är klockan åtta, blir att kolla på ullared då, sen får jag se vad jag gör. imorn blir det iaf skolan igen, svenska & mentor. kort dag, gillas :D
meen nu ska jag kiila, cepe inlägg men whatever ;) pöss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0