hoppla pååålle!

TJÄÄÄäääääna ;DDD
dagen har vart aaassoft! på första lektionen minns jag inte ens vad vi gjoorde, men läraren brydde sig inte om att vi spela massa spel han bara kollade på och skrattade lite hahaha. sen på matrasten fikade jag å jäässikaateeeen, hah med goodis :d  sen mediekunskap, där vi skulle analysera en reklam som går på radio. så då tog vi team sporita, om funktionsunderkläder. eller funktionsställ som jäässi sa? ;) Hahahahahah! så vi satte oss inne i bibblan, och hade väääldigt mkt damp. spelade in massa ljudklipp, hon sjöng på kyckling  låten och aaww..
sen gick handtaget sönder. så satte jag det på nån silvergrej. så kom vår lärare in, s åsatte han fast handtaget igen, sen när hans tängde dörren trillade handtaget av på andra sidan. jag dog lite måste jag säga (a)
men det blev en massa skrattttt däär assåå :D  hahaa, sen kom rasmus in och sa att vi fick sluta när vi lämnat in uppgiften, så blev att vi slutade en halvtimme tidigare. såv istog å vänta på stadsbussen och kollade på småungarna vid dagiset. sööta! aja, bussen kom . awww, sen på stationen vart där en asstor fågel som va överkörd av tåget, asläskigt :/ sen va där en gubbe som hade satt fast en skål eller något i en pinne så plocka han pantflaskor nere vid spåret? HAHA! aja.. ska inte stööra mer. PÖSS!

men iaf , det här är min kära klass (a) ♥

Din kommentar
Postat av: Fallee

Vilken klass går du? :)

2010-09-24 @ 23:07:20
URL: http://falleebackman.blogg.se/
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Fin blogg du har ! :)

2010-09-29 @ 13:54:32
URL: http://starofusa.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0