life's a hell of a ride

chachaa sitter här å gloooor... hahaha!
skolan har varit lite sådäär, började med svenska. rätt tråkigt :D käka klubba iaf!
på matrasten,  blev det mkt skratt för min del. nog pratat om det, eller vad säger du micke? HAHAHAAHAHA!
pååå mentorn, fick vi reda på att det skulle räknas matte. så jag tog mitt pick & pack å drog :) hahahn ejmen,jag lekte lite i ps. och samtidigt så ägde jag jesper.. du är eegd! :d  senblev det lite mer allvarligt snack med jessica & johanna. kändes skönt att få det sagt som jag hade på hjärtat typ. haha :)
fick sluta vid två, tog bussen in till stationen. sen tåget h em 14.22.
väl här hemma, så ägde jag  & micke ut en 12åring. mooogen snubbe, eller inte! ofta man kallar det barnsida lxm? jo eller hur ;) smart chäyy tänkte jag säga, men det är ingen tjej! hahahah.
aja, vid åtta blir det att spela i korpen med morfar. såhemma efter nio.
höörs väl nångång. pusss!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0