mixen

halloj! sitter här och lyssnar på olas nya album som kom i min brevlåda idag, toppen!
annars har skolan varit fett chill, bara att vissa är trögast.nu, haha:D menee, vid kvart över sju blir det att dra ner till bowlinghallen, för jag ska spela korpen med morfar halv åtta:), sen direkt efteråt blir det att följa matchen
HIF - MFF, hoppas såklart på vinst för HIF. som vanligt (a) aja, får ju spela in idol också. så ska glo på det när dom andra lagt sig eller innan jag drar till skolan imorn. får se vad det blir helt enkelt.
men nu ska jag inte störa er mer, utan jag ska spela unicorn <3
puss!

vill bara tillägga att min älskling är bäst :') älskar dig! ♥

Din kommentar
Postat av: Sannaliten

Svar: Tack, gud vad gullig du är! Allt bra med dig? :)

2010-09-15 @ 19:41:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Sannaliten

Svar: Usch då! Här är det bra! Vad gör du då? :)

2010-09-17 @ 00:20:53
URL: http://sannalitens.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0