nu är jag som er, va ;)

tänkte sammanfatta lite om lägret. åkte ju dit i tisdags, så jag fick skjuts av pappa till skolan eftersom jag hade så mycket att bära på haha. sen kom bussen kanske 10 minuter senare. och rasmus vår lärare, följde med på bussen så gömde emelie hans kaffe. ni skulle sett hans min när han såg att det inte va kvar, haha!
va framme vid barnens by efter en halvtimme eller någe, vi skulle bo i möllestugan. minns inte så mycket mer av vad vi gjorde haha, men vi packade upp. sen gick vi runt lite i området, och vid 12 va det lunch- spagetti & köttfärssås. sen gick vi tillbaka och då blev det en aktivitet, massa med att springa runder. men ja, mitt lag kom tvåa.
sen drog killarna ner och bada , så då vart vi tjejer kvar i stugan. och då satte anna på sig en hjälm, och blev väldigt hyper. eller hög kanske man ska säga? väldigt kul vart det ;)
minns ärligt talat inte mycket alls haha. blev kvällsmat vid halv sex iaf, sen aktivitet när vi kom tillbaka, tipsrunda. så under tiden när jag tvätta mitt hår så hörde jag nån skrika, och det va johanna. hon såg en mus i köket, haahah xD och den kom tillbaka senare på kvällen. men iaf, vi grillade och så vid nio, fast jag åt bara ett grillat bröd. efteråt gick vi in och berätta spökhistorier, sen fick emma dra igen gardinerna (a)
jag somnade vid halv ett, och dom andra va vakna ett tag till. sen upp vid halv åtta på morgonen. och emelie sprutade grädde på rasmus, och sen på andreas. och rasmus gnällde över att han lukta sur grädde hela dagen, hahhahaa!  men iaf, vi packade ihop och så, städade lite. sen lunch igen vid 12, aktivitet efteråt. sen spela vi lite fotboll & frisbee. sen kom bussen strax innan två, och glömde rasmus :o
men iaf, mormor & morfar hämtade mig vid skolan tjugo över två, så jag va väl hemma runt tjugo i :)
sen däckade jag i sängen runt fyra.

tack för två roliga dagar älvan, synd att johanna va tvungen att åka hem bara :( ♥
haha, hade inte så mycket bilder ändå så jag skiter i det (a) puss.

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0