tom at ooooh

tjäääna! ;)
dt va väl hemskt vad jag är dålig på att blogga då :o men det är f aktiskt inte så intressant att veta vad jag gör varje dag i mitt liv, hahaha. men igår,så började jag ju 12.10 med webbdesign, skulle göra en header. men det sluta med att jag skrek håll käften till killarna hela tiden, för dom skulle tvunget  spela, moget. eller inte :D
men så spelade jessica robot unicorn, så hon bara, jesus christ! när hon dog. haha. och då emil bara, vi är inte i kyrkan. så hade tim sagt, FUCKOFF. innan dess, och då jag bara, vi är inte i helvetet heller! mkt bra kommentar tkr jag ;) aja, sen kom svippe och fråga om hjälp för han fatta tydligen ingenting och jag va jättetrött så jag va galen enligt dom andra eftersom jag va så sur. slutade iaf vid fem i tre, sen hämta mamma mig.
blev hem snabbt, sen cykla jag till bowlingen. spelade korpen med morfar, där det blev 2 p till oss och 1 till dom andra :) sen efteråt hade jag träning, och där gick det ännu bättre. slutade med discobowling där jag fick 9 klubbor, kunde fått 12 om jag inte missat tre ggr (a) alltså, vi kör på strike & spare , för er som inte vet det.
och idag, så har jag varit hemma från skolan, har varit riktigt jävla trött hela dagen, så jag hade bara varit ännu surare idag om jag gått till skolan så tyckte det va bättre att vila upp mig. plus min huvudvärk, som jag får när jag mår lite cepe :D men jag gjorde iaf klart radions historia. så nu slipper jag tänka på det, super! (y)
ikväääääll vad äre på tv? har ingen aning.  får kolla upp det där alltså.. aja, imorn blir det dubbelmatch, först i kristianstad sen i åhus. vilket betyder att jag måste gå upp klockan 6!
menmen, jag springer iväg nu. inte bokstavligt va ;) aja, puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0