your love's a drug

dagen har varit ganska lugn och aww, jag venne. men det går mot bättringsvägen hoppas jag.
aja, på svenskan skulle vi göra klart analyseringen av ett tv program. sen skulle vi göra nån grej, då jag typ dog av skratt hahha, jag verkade glad iaf ochde vare viktigaste ;) sen skulle man va i grupper, å jag va då med emil svippe och marcus haha, där jag rööker på och blir hög , eller inte! men vis kulle säga, vi gillar att sitta vid datorn typ massa gånger och säga de tröttsamt. men jga kunde inte låta bli att garva så jag vände mig ju om å såå, men tydligen tyckte min lärareatt det va braa? hhahha!
aja, på matrasten blev det cafeterian och handlaa blev cola & chokladbulle för moii som vanligt haha. sen nörda typ alla i klassen något spel, och de blev lite smått damp. sen på mentorstiedn skulle vi räkna matte egentligen, men jag har ju inte matte (a) men iaf, kändes mest som om vi vart drogade vid vårt bord. vi satt å garva somfaan, så vår lärare fick säga till oss till slut för tydligen störde vi killarna, elleri nte! haha. men vi fortsatte med skrattanfallen, när läraren försvann kasta vi pennor på marcuso ch han kasta på oss? ,_
sen vid två skulle vi hämta väskorna, sen hämtade pappa mig vid skolan och heem åkte vi!
och näär jag va hemma, så hde skolkatalogen kommit. fan vill inte att hela jävla hässleholm ska se mig :(
men finns inte så mkt mer att säga, än att den där speciella människan är bäst i världen :*
PÖSS!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0