fuck yoou

hm. hur ska man börja? haha- whatever :D
vart inte i skolan igår, det har sin orsak. och ingen skola för mig idag heller, för det första har fucking kraaamp! för deeet andra, de skulle tydligen se film på svenskan dvs. enda lektionen jag har på tisdagar så inte lönt att å upp 6 för sen att se en film? naee :) och för det tredje, alla tåg inställda för den jäkla stormen ;o
har inte ens sovit ordentligt inatt, vaknat varje timme så jag har väl sovit hälften av tiden av vad jag brukar sova annars ååh.. vill bara sova som jag gjorde igåår haha.
men om det blir någon skola imorn får jag se dåå, men jg antar det eftersom jag har en redovisning att göra som inte aaalls kommer att gå bra med tanke på hur liite fakta jag faktiskt har omdet jag ska säga -.-
nej nu ska jag sluta klaga, typ.
vill bara säga en sak till micke eftersom jag vet om att han läser det här: fuck you! ♥
haha, nåja. hejsvejs :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0