I was born this way

muu sitter här i skolan och glor helt ensam. jennifer kommer nog snart sen resten också.
blev att spela en korpen match igår, och ingenting stämde så ja vi förlorade haha. men tur att där finns 2 matcher kvar för revanch ;)
nåja, en tjej skulle komma på studiebesök idag till vår klass. minns dock inte namnet (a) menmen.
det är lång dag idag iaf, så jag får väl sova när jag kommer hem. nej jag skoja, för då blir inte micke glad på mig :D men kanske får börja läsa den sista delen i boken så jag kan få gjort läsloggen så fort som möjligt.
men nu har jag inte så mycket mer att skriva för jag lär väl somna framför datorn här snart, haha.
så ni får ha det bäst. puss! ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0