tomt.

alltså jag är helt död om ni ville veta (:
iaf, vart i malmö igår och kollade på genrepet till melodifestivalen med några mediaklasser på skolan. än fast jag inte gillar melodifestivalen, så är det nog ah. jag vennehaha. glömde vad jag skulle skriva, oojdå. iaf, där satt en stoooor kärring framför mig så jag sååg ingenting :( sen smet jag och johanna lite tidigare så att vi kunde hinna med ett tidigare tåg.
och idag så har jag spelat match i k-stad, 2 st. och jag kan inte direkt säga tt jag är nöjd ;) hah.
mina serier iaf: 149 188 173 133 = 643.
139 140 176 149 = 604.

jag känner mig rätt dryg, måste ändå in  i duschen snart eftersom vi ska fira pappa om typ 2 timmar eller någe. så vi höörs , och nej jag har inga bilder från igår eftersom jag trodde inte att man fick ha kameran med sig, vad jag hört iaf (a) aja, hajjdå :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0