Bara för att jag KAN! :D

Amenne tjena på er era CHIPSTUTTAR, det är Micke som gästbloggar här va!
nej men jag fick lov, eller rättare sagt, Louise bad mig, typ? AJA, nu ska jag sluta fjolla och vara lite seriös om det nu går..

Jag har känt Louise i många år men det är NU som först som vi kommit såhär nära varandra. Jag har ALDRIG haft en sådan här vän som jag har nu, och den vännen är DU Louise!
Helt ärligt, har ni någon där ute som ni kan säga PRECIS ALLT FÖR? utan att känna att det är jobbigt, pinsamt osv.? Jag kan ärligt berätta allt för Louise, ni ska bara veta vad jag sagt haha.. och jag vet, det där lät inte så bra, men folk får tolka det på så många vis de vill faktiskt.
Nej men vafaaa-an, att möta någon som har ungefär samma humor som en själv, som man kan prata med utan att tröttna, som betyder så grymt mycket för en och som Louise sa själv, vissa saker äre bara HON som förstår. Jag är så jävla glad för att jag fått lära känna dig, du är så underbar på alla sätt och vis. Du har räddat mig så många gånger från att göra något dumt. Jag vet inte vart jag skulle vara om jag inte hade dig som vän. du betyder så jävla mycket för mig och det här är bara början på våran vänskap! Jag kommer alltid att finnas här för dig när du behöver mig, jag kommer aldrig att svika dig och det vet du!
Du är min bästa vän och jag älskar dig fan! Du ska bara veta hur jävla BRA DU ÄÄÄÄÄÄÄR! Ska fan slå in det där i din skalle för du inser det aldrig.. jääävla tönt ;)
haha njae men nu ska jag faktiskt sluta skriva, kände att det blev ett jävla långt inlägg.
Men det jag skrivit nu är så jävla sant och om ni känner som jag, ta vara på det! 

TA HAND OM ER! // Miiiiiiicke

Din kommentar
Postat av: johanna

indeedar med micke, du är så jävla bra lussibulle<3

2011-01-26 @ 21:55:33
URL: http://johannahanninen.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0