difference

jag skulle egentligen lagt upp lite bilder från i onsdags eftersom vi fotade i studion då, men eftersom msn inte vill fungera på nån av mina datorer så orkar jag heller inte starta dom och därför sitter jag vid skoldatorn haha!
så jag tänkte bara skriva om matcherna som vi spelade idag.
iaf, första matchen vart i osby. spelade oavgjort: 10-10.
mina serier: 170 199 163 159 = 691. lite surt att jag bara vart 9 poäng ifrån 700 menmen o:
och i hässleholm där förlora vi, och jag spelade även dåligt.
serierna dååå: 140 160 180 122 = 602 -.-
och nuu så har jag feeett ont i mitt långfinger, men jag överlever haha.
annars har jag inget mer vettigt att skriiva, så pusssshay!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0