här skulle stått någon typ av rubrik.

heeeejsanhoppsan D; hahaaa..
dagen idag har bestått av en runda till helsingborg dvs. väla, ikea och familia haha. jag va tvungen att åka med för alla mina parfymer är slut såj ag skulle köpa ny. och det gjorde jag såklart också! ;) blev iaf in på familia sen, där vi hittade ett väggfäste till min nya tv som jag fick igår :) aja.. gick in på kicks igen för att kolla priset på en parfym haha, förj ag tänkte om jag köper en till har jag mer att välja på. så det blev att jag köpte en till. för vet ni vad? dom parfymer som jag använt annars finns knappt å köpa längre, jäkligt surt! så jag ska ta å beställa dom senare. verkar beroende av parfym, men vad ska man göra när ens är slut ;o haha.
menee vi åkte hem igen efter det, hemma vid fyra typ. senare hjälpte pappa mig att sätta upp tvn, och kan lätt säga att den är bättre än min förra tv.
påtal om annaat så ska jag faktiskt sova snart, har match imorn kl 9. så får gå upp tidigt -.- så jag säger godnatt nuu!

här är parfymerna jag köpte btw :d


haha den fantasy, gick jag & louise och sprayade jättemycket på oss när vi vart på gran canaria för den lukta så gott, haha!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0