you are my saviour

deeenna dagen har varit lite sisådär, höhö. började med gympa, volleyboll hade dom medans jag satt på en bänk å glodde men va ändå tvungen att vara med på uppvärmningen. sen miiitt när dom höll på att sätta upp nätet, så spelar dom självklart en låt som väckte jävligt mycket känslor, så jag drog med johanna in till omklädningsrummet för jag inte ville sitta där själv inne å böla :)
sen kom självklart läraren in, för att the J's satt inne hos mig. sen fick jag, juhannis och jennifer ta bussen 11 för att hinna med tågen som gick därefter. iiho!
sen heeem frysa sönder och sova haha. och nu försöker jag göra den läsloggen vi har i svenskan, men grejen är den att uppgiften man ska göra till, ingen av dom 4 uppgifterna passar ihop med boken jag läser. så suurt ;o
aja, ska snart äta och efter blir det förmodligen lättare att jobba med det, hah! 
så nu drar jag från bloooggen typ, haajjdå! 

 

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0