för jag har tråkigt

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jajamen!
2. Höll du några av dina nyårslöften?: hade inga :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: inte vad jag vet, eheh..
4. Dog någon som stod dig nära?: jo.. :c
5. Vilka länder besökte du?: danmark (H)
6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?: vill ha mickeboo..
7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?: 17 mars <3
8. Vad var din största framgång 2014?: att jag kom in på högskola kanske? :)
9. Största misstaget?: hm..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: både och haha
11. Bästa köpet?: min telefon, som egentligen vart sura pengar!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: min telefon
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: ohja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?: salsa tequila & wicked wonderland
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: ledsnare tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer?:  ingen aaning!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: hm.
18. Hur tillbringar du julen?: med familjen :)
19. Blev du kär i år?:  njaae..
20. Favoritprogram på TV?: knappt kollat på tv haha.
21. Bästa boken du läste i år?:  inte läst någon ens!
22. Största musikaliska upptäckten?:  ingen särskild faktiskt :d
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: grejer till bowlingen!
25. Något du önskade dig men inte fick?: fick det jag ville typ.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?: flyttade, och hängde med nya underbara människor!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: absolut!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2014?: ingen särskild stil faktiskt. eller?
29. Vad fick dig att må bra?: min nya klass & mp.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: 0.
31. Vem saknade du?: micke <3
32. De bästa nya människorna du träffade?: hela min nya underbara klass!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0